onsdag 6 oktober 2010

See you in Motala!

Såhär nöjd såg jag ut senast jag var i Motala, precis imålkommen.

Ikväll har jag åter anmält mig till Vätternrundan, det blir min fjärde i ordningen. Första gången åkte jag "bara för skojs skull", andra och tredje som en del av En Svensk Klassiker. Den här gången blir det som en rejäl genomkörare inför 2011 års stora mål, nämligen Järnmannen Kalmar. Snart har jag tjatat så om Järnmannen att det absolut inte finns någon återvändo :-)
Resesällskapet 2010.
Om min Vätternrundan 2010 kan ni läsa om här. Mitt resesällskap den gången var Roger, John och Hasse. Resesällskapet 2011 blir Miranda som är debutant, men eftersom hon också skall ta sig an Järnmannen Kalmar så är Vättern perfekt som uppladdning. Dock så är jag inte helt säker på om det är kaffet eller cyklingen som lockar mest, troligen det förstnämnda. Dessutom är det ganska troligt att hon redan hunnit blogga om hur hon kommer att uppleva loppet, hur kaffet kommer att smaka etc.

En bra sak med att säsongen börjar gå mot sitt slut är att man får börja planera inför nästa, det kommer att hända mycket spännande saker 2011. Det är jag helt säker på.

To be continued!

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli grymt kul att köra Vättern Thomas :D

    SvaraRadera