torsdag 28 oktober 2010

Intressant bastusällskap...

...hade jag idag. Eller? Mer om det efter träningsgenomgången.

Efter jobbet hämtade jag upp Karin och styrde kosan, eller Saaben egentligen, mot Åkeshovs simhall. Där rev vi av 100m insim, 250m benspark, 100m sidospark och sedan 500m frisim. Vi hade en bana för oss själva så vi fick röja på bäst vi ville. Okej, nu har jag gjort hemläxan och tränat två gånger inför lördagens crawlkurs.

Och bastusällskapet då? Jo, samtalsämnena rörde hur många tänder klasskompisarna hade tappat, leksaksplan och annat hyperintressant. I omklädningsrummet senare så så lägger den ena av dom av en rökare som hette duga, utan att någon av dom verkade ta notis. Men det gjorde jag.

Okej, det var min träning för ikväll. Någon annan som haft en intressant kväll? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar