söndag 31 oktober 2010

Veckan som gick (v.43)

Veckan som gick har varit en riktigt bra vecka rent träningsmässigt. Måndag vilade jag, tisdag simning, onsdag 7x1000m intervaller, torsdag simning, fredag vila, lördag lätt distans och simning och slutligen söndag sprang jag ett långpass.

Summering:
Simning - 3h15min (3 pass)
Löpning - 4h29min/49,3km (3 pass)

Reflektion: Fokus just nu är att komma igång med simningen, lördagens kurs gav ganska mycket och jag tyckte att jag fick ihop bitarna bra. Teknikträningen fortsätter veckan som kommer. Löpningen bestod av ett bra intervallpass, ett skönt distanspass och ett bra långpass för en total på knappa 5 mil. Jag känner att den nivån räcker för tillfället. Veckan som kommer innehåller en mara på lördag och jag planerar att köra ett intervallpass också, sedan blir det som det blir.

Jag tackar härmed för v43 och hälsar v44 välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar