söndag 24 oktober 2010

Långpass i regnet

I förmiddags mötte jag upp Miranda för ett långpass runt Brunnsviken, dock så känns det som att vi har lite olika syn på hur vädret var egentligen. Visst minns jag att det regnade lite grann, men något spöregn vill jag inte riktigt kännas vid. Jag säger inte att det inte var så, men jag minns det bara inte så.

Hur som helst så var det ett riktigt trevligt pass med mycket prat och mycket skratt. Får man bara vara ute och springa så glömmer man snabbt hur vädret är, speciellt om det är väder värt att glömma. Som idag. Det var inte mycket folk ute idag, men jag tror nog att de som var ute tyckte att det var värt att trotsa.

Passet i siffror:

2h11min
22,5km
5,52min/km
Medelpuls 126slag/min (68% av max)

Nu ska jag, inspirerad av fredagen, fortsätta med min älggryta. Min äldsta bror är jägare och jag har fått några bitar av honom och nu är det dags att göra något gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar