lördag 2 oktober 2010

Snabb lördag i bilder

Idag, med en dryg vecka kvar till Hässelbyloppet, så körde jag ett tufft snabbdistanspass. Tyvärr med endast två koppar kaffe i benen, eller var dom satt sig. Jag tog med mig kameran, som jag är annars är så dålig på, för att ta lite före- och efterbilder. Tanken med bilder är att försöka få en bild över hur man egentligen ser ut under ett träningspass. Det kan förekomma starka bilder, varför jag härmed vill varna känsliga läsare.

Laddat fighting face, förväntansfull eller skräckblandad förtjusning?
Efter dryga tre kilometers uppvärmning ser jag riktigt fräsch ut, det fina höstvädret gjorde nog sitt till också.

Riktigt utmattad och aningen simmig i blicken.
Efter 5km snabbdistans, eller tröskelpass om du så vill, så dråsar jag ned på en parkbänk och fångar jag detta ansiktsuttryck. Knappa 20min med puls på 90-95 procent tar ut sin rätt.

Efter några minuter på bänken så lyckas jag se såhär glad och fräsch ut.
Har ni någon gång vågat ta "avslöjande" bilder av er själva? Om inte så utmanar jag er härmed att göra det ;-)

2 kommentarer:

  1. Thomas Didriksson3 oktober 2010 kl. 17:53

    Med tanke på 15km/h tempo så ser du ganska pigg ut på sista bilden. Bra där...

    SvaraRadera
  2. Haha, tack Thomas. På den bilden hade jag nog suttit i fem minuter eller så :-)

    SvaraRadera