tisdag 12 oktober 2010

Post Season 2010


Min utsikt just nu. Tyvärr tagen precis när Holland gjort mål och firar för fullt.
 Jaha, då sitter man här i soffan med dubbla känslor. En del av mig tycker att det är ganska skönt att bara ta det lugnt och kolla in fotbollen på tvn, Sverige spelar tydligen mot Holland. Jag kan i och för sig inte säga att jag är så exalterad, trots att de säger att det är sveriges viktigaste match på länge. Jaha, är det inte alltid det? En annan del skulle hellre träna ikväll, jag hade egentligen tänkt simma men var tvungen att ställa in det idag. Okej, jag får ta det imorgon istället. Det får kanske vara så nu några veckor att planerna är ganska preliminära och att en extra vilodag kommer in då och då.

Är det fler som trappar ner sin träning just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar