fredag 22 oktober 2010

Fira En Svensk Klassiker


Ikväll är det träningsfritt, men lite träningsrelaterat blir dock. Jag är hembjuden till Roger som jag gjort En Svensk Klassiker tillsammans med. De av er som följt min, relativt, färska blogg har kanske snappat upp att vi startade resan hösten 2007 och tog första stavtagen via Öppet Spår 2008 och joggade in på Grönsta gärde för en knapp månad sedan. Eftersom Roger bröt lårbenet, och naturligtvis även loppet, under Lidingöloppet 2008 så tog det lite längre tid än beräknat att genomföra denna klassiker.

Men, hur som helst så skall vi ses ikväll och äta lite gott och kanske dricka något gott också. Eftersom Roger även är en älgjägare av rang så har jag höga förhoppningar om att det kommer att bjudas på vilt ikväll. Filé är ju aldrig fel :-)

Rapport kommer imorgon, hoppas jag, om det inte blir för trevligt.

Hoppas att alla får en kanonfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar