torsdag 14 november 2013

Nya tag!

Träningssuget har lyst med sin frånvaro ett bra tag nu. Efter Lidingöloppet, för en och en halv månad sedan, har jag inte alls haft något sug. Därför har träningspassen blivit högst sporadiska, det har varit något rullskidpass här och någon liten löpsväng där. Just därför har jag heller inte haft något att skriva om.

Oktober var rent generellt en ganska pissig månad, men november har däremot börjat bra. De senaste två veckorna har jag kommit igång med träningen bra, jag har tagit mig i kragen och kört igång med morgonpass. I morse t ex gick jag bort till gymmet och körde intervallpass på cykel. Visst, det har inte alltid varit så lätt att komma upp på mornarna men jag tror inte heller att man får något gratis. Goda vanor är inget man får, det är något man skapar.

Förhoppningsvis kommer jag också att hålla lite bättre kontinuitet i mina inlägg här på bloggen, jag vet att några har saknat dom. I alla fall mamma.

Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. ...och jag! För tusan! Kul att suget är tillbaks och hoppas det håller i sej länge!

    SvaraRadera
  2. Det var på tiden:-)

    SvaraRadera