onsdag 27 november 2013

Leda





Det känns som att jag bara nämnde det i förbifarten. Att jag ledde löppasset igår, alltså. Passet i sig var kanske inte det viktiga, ett test är ett test. Det viktiga är vad det gav, eller vad det ger att träna i grupp. Många i gruppen menade att de aldrig skulle köra test på egen hand, de skulle kanske inte ens köra hårda pass om det inte vore för gruppen. För egen del så gav passet mycket också, det är så fantastiskt roligt att få leda andra löpare genom en träning. Det är som att det brinner till, på ett bra sätt alltså, när jag får leda och dela med mig av mina kunskaper. Efter passet ångrade jag till och med att jag inte hade simgrejerna med mig, tänka sig.

Jag måste helt klart ta på mig fler pass framöver.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar