lördag 22 januari 2011

Tröstäter istället för långlöper


Idag var det ju tänkt att jag skulle hänga med mina löparvänner och springa Januarijoggen. Planerna var att avverka en marathon i lugnt tempo och med lite kaffe på vägen. Tyvärr så grusades dessa planer igår kväll när jag åkte på en otrevlig magåkomma. När jag tänker efter så har jag nog haft något på känn de senaste dagarna, kanske längre. Men inget har hänt så jag har "levt på" som vanligt. Efter lunchen igår kändes det lite konstigare än tidigare, men inte mer än lite "oro". Väl hemma igår kväll så lagade jag sjukt god mat, men eftersom det gick som det gick så vill jag inte lägga upp någon bild. Ja, ni kan ju gissa varför.

Det var med stor besvikelse som jag meddelade de andra att jag inte kunde hänga med. Dock så var jag glad för deras skull att det var så fint väder, det ska bli så kul att höra hur de haft det och se bilder.

Istället för att springa så har jag tröstat mig med att kolla in Vinterstudion och ätit naturgodis. Alltid något.

Hoppas att alla ni som kunnat springa idag verkligen har njutit, för ni ska veta att det är en plåga att inte kunna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar