torsdag 27 januari 2011

Tjohooo!!!!

Fan, det är ju så det känns. Eller det var i alla fall så det kändes efter passet idag. Jag kan ibland känna att jag "fastnar" i träningen, att jag hamnar i ett läge där jag inte får ut så mycket av träningen. Då, har jag lärt mig, ska man chocka kroppen och köra riktigt hårt ett pass eller så. Precis som jag gjort den här veckan. I tisdags körde vi 5x200m på simpasset med klubben och då fick hjärta och lungor bekänna färg. Igår under, det i övrigt snabba passet, klämdes två rejäla fartökningar in. Ikväll körde vi 20x50m i högsta fart. Och nu sitter jag här med en endorfinkick som heter duga, kommer jag att kunna somna ikväll?

Såhär såg passet ut i alla fall:

200m insim

Teknik
2x50m vardera av Catch-Up, Grepp, Skovel och Återföring

Huvudserie
20x50m Högsta fart med start på 1.30

200m avbad

Imorgon är det fredag. Tjohooo!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar