tisdag 11 januari 2011

Uppdatering!

Nu är det några dagar sedan jag skrev något inlägg. Och det beror inte på att det inte funnits något att skriva om, verkligen inte. Anledningen är nämligen att jag inte hunnit med, även om jag vet att somliga inte förstår att jag inte hinner.

Senaste inlägget var årskrönikan del III och det innan dess handlade om hur vi kämpade oss fram mellan Norsborg och Ropsten. Sedan dess har jag hunnit köra mitt första spinningpass på över ett år då jag körde ett tvåtimmarspass med Stockholm City Triathlon i lördags. Eftersom jag tränar för att bli triathlet så avslutade jag spinningen med 20 minuter löpband, jag gillar ju inte löpband men vad gör man.

I söndags var det så dags att fortsätta erövringen av röda linjen, så vi tog oss ned till Fruängen Susanne, Miranda, Alex och jag för att sedan springa upp till Mörby Centrum i ett kalasfint väder. Att vi hade trevligt behöver jag knappast nämna, det har vi ju alltid när vi ses. Efter att ha avverkat de 22 kilometrarna så hann jag precis bara hem för att duscha, ta en sen lunch och sedan ge mig av mot Eriksdalsbadet för 90 minuter simning med klubben. Man kan lugnt säga att det var full fart hela dagen.

Igår var det träningsledigt, vilket passade bra då jag var hembjuden till Paula och Tobias eftersom Paula fyllde år. Av någon märklig anledning blev det en hel del löparsnack, men även en del gott att både äta och dricka.

Ikväll var jag så tillbaka i Eriksdalsbadet för simpass, 800m testlopp stod på menyn. Tyvärr var det lite trångt och osynkat i bassängen, så jag tog inte så noga notis på vilken tiden blev.

Hoppas att ni andra också varit flitiga på träningsfronten på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar