onsdag 19 januari 2011

Att spränga gränser!

Visst är det härligt när man flyttar gränser och bevisar för sig själv att man klarar saker?

Vad har jag nu gjort för fantastiskt? Jo, jag har med ett enda pass ikväll sprungit längre än vad jag gjorde på hela förra veckan.

Wow!

Men, tänker den uppmärksamme, det var väl ingenting!

Hehe, nä verkligen inte!

Ni minns väl att jag sprang 9km och 20min löpband förra veckan?

Hela dagen har jag varit så otroligt trött, satt väl upp och bloggade lite väl länge igår. Eftermiddagen gick otroligt segt och jag kände mig mer eller mindre medvetslös. Visste inte riktigt hur jag skulle klara av att köra bilen hem. Som en räddande ängel frågade en kollega om hon kunde åka med mig hem. Absolut! Idag var det mer än välkommet. På vägen hem piggnade jag till lite grann. Jag hade bokat löpdejt med Miranda, vilket faktiskt var ett tag sedan. När jag väl kom hem och bytte om så var jag som förbytt. Med det underlag som var idag så kändes det jäkligt bra att komma ut och springa.


Vi sprang förbi en cykelaffär på Råsundavägen i Solna och jag var tvungen att stanna till. I skyltfönstret stod en sådan skönhet att jag bara stod och dreglade. Vill ha!

Efter passet väntade Björns laxlåda som jag värmde upp i micron. Jag blev glatt förvånad när lådan inte alls blev så "lös" som i måndags. Därför vill jag dela med mig av en bild på den.



Nu blir det sängen för mig, måste bara vara piggare imorgon än vad jag var idag. Dessutom är det ju simning på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar