fredag 14 januari 2011

Ferry Food - boktips

Ferry food : LCHF

Efter jobbet idag åkte jag till Bromma Blocks för att ta en kaffe med kokostopp, vilket händer titt som tätt. I planen låg även lite shopping, även om resultatet blev något annat än vad jag tänkt mig. Efter att ha ryckt lite i några skjortor och klämt på lite skor, så gled jag förbi Akademibokhandeln. Min uppmärksamhet drogs direkt till ett ställ där de placerat böcker i ämnet LCHF, såklart. Till min glädje såg jag boken på bilden ovan, vilken jag läst om för ett bra tag sedan. För den oinvigde är författaren åsiktsmaskinen och OS-guldmedaljören Björn Ferry, som endast 7 månader innan vinter-OS i Vancouver la om sin kost från traditionell kolhydratrik till LCHF. Nu måste jag bara slänga mig över denna bok, men jag lovar att återkomma med en recension så snart jag kommit igenom den.

Björn är även han en flitig bloggare, så ni kan väl kolla in den så länge. Kanske har han någon tävling på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar