tisdag 25 januari 2011

Halv åtta hos mig


Tisdag och hyggligt med energi i kroppen. Då passar jag på att köra dubbelt i köket. Jag tänkte på det under tiden att varför inte göra två rätter när man ändå håller på, tidseffektivt. Så ikväll brände jag av Pytt på renskav och Lättlagad kycklinggryta i ett huj. Stavas det så? Som ni säkert redan gissat så är recepten från Ferry Food LCHF. Hur jag gjorde? Det återkommer jag med.

Kvällens middag blev i alla fall pytten och den var riktigt bra och jag kommer garanterat att göra den igen. Troligen kommer jag att variera den med korv och/eller annat kött.


Ikväll vankas simträning med klubben. Dock har de inte lagt upp passet på hemsidan så det är lite spännande att se vad det blir. Vad jag vet så går vi in i en åtta veckor lång period av aerob träning vilket torde betyda att det blir ganska tuff träning. We´ll see.

1 kommentar:

  1. välinformerade källor säger att även kycklinggrytan smakade superbt!

    SvaraRadera