måndag 3 januari 2011

Veckan som gick (v.52)

Veckan som gick avslutade 2010. För min del innehöll avslutningen en hel del skidåkning uppe i Norrland, dels för att det enklare och dels för att det gick. Jag gillar, numera skall jag säga, verkligen skidåkning och det är ett riktigt bra alternativ till löpningen. Hoppas att jag kan klämma in några pass till denna vinter, men det är så mycket annan träning som skall göras också. Lyxproblem kan tyckas.

Summering:
Längdskidor - 3 pass på 39km och 2h50min
Löpning - 2 pass på 41km och 3h57min

Reflektion: Nu är det slut på semesterträning och dags att börja fokusera mera på den träning som kommer att krävas för att klara målen under 2011. Bland annat måste jag få in cykling i träningen och planen är att börja med spinning redan nu på lördag, men även att fortsätta köra på med löpning där fokus får ligga på mängd ett tag till samt simning där jag behöver både mer teknik och mer mängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar