söndag 16 januari 2011

Veckan som gick (v.02)

Okej, veckan som gick fick jag ihop fem pass och det är inte så dåligt. Däremot är det för dåligt att jag endast fick ihop 9km och 20 minuter löpband löpning, totalt cirka 13km. Det är verkligen inte bra, men så blir det när det inte blir något långpass. Men men, förra veckan var å andra sidan väldigt tuff med totalt 12h träning. Återhämtningsvecka?

Summering:
Simning: 3h30 minuter fördelat på tre pass.
Spinning: 2h, ett pass (+20min löpband)
Löpning: 48min/9km

Reflektion:
Jag har nog ändå känt mig lite sliten efter förra veckan som var rejält tuff. Speciellt simningen har jag upplevt som jobbig. Men, nu ser vi fram emot en ny vecka som förhoppningsvis skall kännas kanon och som skall innehålla betydligt mer löpning. Dessutom hoppas jag få tid att operera en hel del i köket, jag har ju en ny kokbok som skall gås igenom.

Vi hörs igen nästa vecka, så lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar