torsdag 4 november 2010

On the road again

Så ja!

Efter att ha bytt ut ett tufft träningspass mot lite kontemplation i form av middag och shopping på Bromma Blocks så var jag definitivt laddad för träning igen ikväll. Det var åter dags för ett simpass, jag har ju verkligen fastnat för att träna i detta element. Även om det är svårt att köra teknik utan att någon kan se om man gör rätt eller fel och kan rätta till detaljer så tycker jag att jag ändå håller i disciplinen och kämpar på.

Efter träning är det, som alla vet, viktigt att äta. En klar fördel är om det är nyttigt och ännu bättre är det om det är gott också. Vad som är nyttigt och vad som är gott råder det såklart delade meningar om, men det här gillar jag:

Flygande Jacob.

3 kommentarer:

  1. Flygande Jacob är min absoluta favoriträtt alla kategorier!
    När är det var det vi kunde komma på after-run nästa gång sa du ;-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja du Susanne, vi har ju inte direkt några tävlingar i närtid så det lär väl dröja ;-(

    Men, vi kan ju alltid se över möjligheten att köra en arbetslunch eller -middag :-)

    SvaraRadera