tisdag 9 november 2010

Löpning i snö?

Vid lunchtid idag så tittade jag ut genom fönstret och blev så sugen på att köra ett löppass i snön. Men planen för dagen var simning, så det var bara att försöka komma hem helskinnad. Det var ju klass 2-varning och rapporter om besvärlig trafik. Som tur var så hade nog många tagit varningarna på största allvar och åkt hem tidigt från sina jobb, så redan vid fem var det inte speciellt mycket trafik varför hemfärden gick väldigt smidigt.

Kvällens träning var som sagt simning, jag körde en timma i Sundbybergs simhall. Jag började med 400m i streck och sedan blev strecken kortare och kortare, först 200m sedan 100m och sista körde jag 50m. Totalt tror jag att det blev 1500m.

Nu vankas det sen middag, en gulaschsoppa som jag slängt ihop. Hoppas att det smakar!

2 kommentarer:

  1. Jäklar vad du har gått framåt sen första gången jag var med och coachade. Bra jobbat Thomas

    SvaraRadera
  2. Tack Alex! Jo, det känns som att det sakta men säkert går framåt. Med mer teknik och mängd så ska detta bli bra :-)

    SvaraRadera