torsdag 25 november 2010

Infokväll på Runners slutade med...

... ett par nya skor och en startplats på Lidingö Ultra 50k.

Igår kväll mötte jag upp Miranda på Centralen för en snabb kopp kaffe innan vi gick över Vasagatan till Runners Store. Kvällen till ära var det Ultrakväll där, man informerade om Lidingö Ultra 50k, Täby Extreme Challange, Comrades i Sydafrika och Rune Larsson pratade om den äventyrsvecka i Monte Gordo som han arrangerar tillsammans med Springtime Travel men även om ultralöpning generellt. Jag ska villigt erkänna att äventyrsveckan i Monte Gordo lockar mig en hel del, dock så kommer det inte att bli 2011. Äventyrsveckan handlar om att springa 35-50km fem dagar i rad i en otroligt fin miljö.

Förutom denna information var det 20% rabatt i butiken och det lockar ju alltid. Själv så slog jag till med ett par PYTHO2 BUGrip® och som tack för köpet så fick jag en startplats på Lidingö Ultra 50k i vår. Perfekt uppladdning för Stockholm Marathon tre veckor senare.



Är det någon av mina läsare som har någon erfarenhet av denna sko, eller är det någon som köpt den och ännu inte använt den?

2 kommentarer:

  1. Jag har fått möjlighet att testa den via jobbet och gillar den. Känns lite annolrunda på ren asfalt och idag slirade jag lite i snömodden, men på isigt underlag är de super!

    SvaraRadera
  2. Andréa, det ska bli jättespännande att prova. Hoppas att det blir snart, kanske redan i helgen. Tror dock inte att de får följa med på Tomtetåget :-)

    SvaraRadera