fredag 12 november 2010

Inställt simpass

Igår var planen att köra ett simpass i Åkeshov. Men under dagen igår så ökade tveksamheten ju längre dagen gick eftersom jag hade en aning halsont. I bilen på vägen hem så bestämde jag mig för att ställa in, jag ville inte förvärra något inför helgen eftersom det är crawlkurs på lördag och infoträff med Stockholm City Triathlon på söndag och det vill jag absolut inte missa.

Idag har jag fortfarande ont i halsen, men jag är i alla fall feberfri vilket jag tror att jag var igår också. Så nu får vi hoppas att det onda försvinner till imorgon. Det ironiska i detta är att jag aldrig brukar vara sjuk, det är nog minst ett år sedan jag fick ställa in ett pass pga det.

Hoppas att ni andra fick träna igår i alla fall, det unnar jag er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar