tisdag 23 november 2010

En måndagkväll i pratfart

Måndagar är alltid min stressigaste dag på jobbet och då är det skönt att kunna ge sig iväg och springa en vända. Dock så brukar måndagar vara vilodag eftersom helgerna ofta är fullspäckade av träning samt att det är perfekt att fixa veckohandel. Igår var dock min löparvän Susanne i stan för att sälja in sina produkter till nya återförsäljare, så att vi stockholmare ska få kunna köpa deras goda mysli etc., så då passade vi på att mötas upp för att köra ett lättare pass tillsammans. Det är så spännande att höra hur det går för henne och hennes man med myslifabriken på Persgården på Visingsö. I övrigt så diskuterades naturligvis kost och träning i alla dess ledder. Susanne har ju börjat snegla åt triathlonhållet och jag har ju redan kommit igång med träning med Stockholm City Triathlon, så det pratade vi såklart en hel del om. Dessutom blev det prat om Tomtetåget, där vi håller på att finslipa de sista detaljerna.

Nedan ser ni en plot över min runda. Lite smolk i glädjebägaren är att jag både i söndags och igår fick löparknäkänning, så jag får ta det lite försiktigt med löpning den närmsta tiden samt se till att stretcha ordentligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar