söndag 27 mars 2011

Veckan som gick (v.12)

Veckan som gick kan delas upp i två avsnitt. Först hade vi måndag till fredag som gick enligt plan med dubbelpass på tisdag, löpning onsdag och simpass torsdag, sedan hade vi lördag söndag som inte alls gick enligt plan. Först fastnade jag i hissen på lördag morgon vilket ledde till att det inte blev någon spinning och sedan så upptäckte jag i eftermiddags på klubbens hemsida att det inte var något simpass ikväll. Men jag var så inställd på att simma ikväll att jag började kolla upp öppettider på simhallarna i närheten. Jag drog med mig Karin, eller om det var tvärtom, och åkte upp till Sundbybergs simhall. Tyvärr visade det sig att större delen av bassängen var upptagen av en hoppborg och det verkade ju inte så lovande. Tänka tänka tänka, var kunde vi nu åka? Vi bestämde oss för Vilundabadet i Upplands Väsby, inte granngårds direkt men en riktigt bra simhall. Inte enligt plan, men bra ändå.

Summering:

Löpning - 2h55min / 35,4km fördelat på två pass + 1h kvalitetsträning (inkl 4,7km testlopp)
Siming - 3h20min fördelat på tre pass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar