onsdag 2 mars 2011

Tveksam avståndsbedömning?


Vad nu rå? Vad är detta? Ungefär så kändes det som att benen frågade huvudet när jag joggade igång ikväll. Mina ben har ju i stort sett glömt bort hur det är att springa, det har ju mest blivit simning och spinning på sistone, känns det som. Dock så är det ju faktiskt bara en vecka sedan jag sprang senast. Eller, bara och bara. Men nu ska det inte dröja såååå länge till nästa gång. Är jag tuff nog att springa redan imorgon innan simningen?

Passet ikväll blev dryga 13 kilometer i 5.45-tempo med Miranda. En sak som slog mig under vårt pass var att vi för några veckor, kanske flera, bestämde att vi skulle köra halvmaror på onsdagar, troligen höga av ett bra pass, men av det har vi faktiskt inte sett en endaste. Shame on us!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar