lördag 26 mars 2011

Shopaholic?


Ett vanligt sätt för mig att avsluta arbetsveckan på är att åka till Bromma Blocks, det nya fina köpcentret vid Bromma flygplats i västra Stockholm. Jag har oftast stora ambitioner om att köpa lite nya kläder, men oftast kommer jag hem tomhänt. Jag gillar kläder, även om min garderob kanske säger något annat, men jag är nog egentligen motsatsen till en shopaholic då jag oftare ser en anledning till att inte köpa ett plagg än att göra det. Men, de gånger jag kommer hem med något så tenderar det att vara ett träningsplagg. Så blev det även igår, jag hade lite hopp om att lägga till lite vårkläder i samlingen men det blev en cykeltröja. Tröjan ser ni ovan. Okej, det blev ett par snygga skor också men eftersom detta är en träningsblogg så lämnar vi dem därhän.

Snygg va?

Just det, det är ju lördag idag så nu packar jag ihop för att bränna av tre timmar spinning. Aningen smärtsamt ser jag att vädret är kanonfint, även denna lördag. Så ni som inte gör den goda insatsen och kör Spin of hope hoppas jag ger er ut på en löptur eller trevlig promenad. Oj, nu längtade jag plötsligt efter att få packa ner en termos med kaffe och söka upp ett vindskydd någonstans och sitta av någon timme. Men, det får nog bli i ett annat liv.

Ha en kanonlördag och berätta gärna vad ni gjorde.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar