tisdag 8 mars 2011

Återhämtning

Efter lördagens långpass har benen varit väldigt stela, så pass att jag helt hoppade över träning i söndags. Igår kväll gav jag mig dock ut på lite återhämtningslöpning med Karin för att få igång benen. Vi tog en liten sväng ner till Lötsjön och tillbaka. I stort sett var inte ett enda steg i närheten av normalt, men efteråt kändes det bra i alla fall. Jag passade till och med på att stretcha lite medans jag ordnade med middagen, något som jag är alldeles för dålig på. Stretcha alltså.

Ikväll blir det åter simning, tro om det inte är testlopp på 800m. Jag tror minsann det. Sist simmade jag på 17.05, tror ni att jag kommer in under 17 ikväll?

Fettisdag och Internationella kvinnodagen, vilket skall ni fira? Jag ska i alla fall gratta mamma på hennes namnsdag.

2 kommentarer:

  1. Hahah... då vet du hur jag brukar känna mig de flesta onsdagar ;)

    SvaraRadera
  2. Precis, jag tänkte faktiskt på det ;-)

    SvaraRadera