söndag 6 mars 2011

Vad gör jag här?

Ojojoj, För exakt ett år sedan korsade jag startlinjen och gav mig iväg på de nio milen från Sälen till Mora. På grund av trafikstockning i Berga By så var vi många som missade starten kl 8 och själv så kom jag inte iväg förrän 08.50. Idag sitter jag i soffan med en kopp kaffe och har en obeskrivlig abstinens, jag vill ju också vara där. Jag tror redan nu att jag bestämt mig för att åka 2012. Vore det inte bara för all annan träning som jag vill hinna med. Runner´s Five, vad säger ni, ställer vi upp med ett lag nästa år?

Det var bara det jag ville säga. Åter till TVn.

5 kommentarer:

  1. Skulle jag åka Vasaloppet som knappt tar mig runt "milen" i Sälen :-0
    Skulle inte tro det! Men man ska aldrig säga aldrig, jag trpr bestämt att jag har ändrat mig förr efter lite "inspirationssnack" från er ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, tänk på Mirre då som troligen inte vet om böjen skall vara fram eller bak.

    SvaraRadera
  3. Thomas!!!!!! (men okej, stämmer)

    Men jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

    SvaraRadera
  4. Förlåt Miranda!

    Du ska, du ska, du ska!

    SvaraRadera
  5. Jag blev också jäkligt sugen att åka Vasaloppet igen när jag såg hur vackert det var där idag. Jag ställde mig också frågan: Vad gör jag här? Jag skulle ju varit där i dag :(

    SvaraRadera