lördag 12 mars 2011

Snabbis på Mallis

Imorse körde jag tretimmars spinningpass med klubben. Redan när jag klev in i salen kände jag att det skulle bli ett kanonpass, första låten var nämligen "Just idag är jag stark" med Kenta. Av någon anledning taggar jag igång av den låten, man blir ju så jävla glad. I övrigt hade Pål snickrat ihop en riktigt bra låtlista, vid flera tillfällen kom jag på mig själv mimandes, i bästa fall, på hojen. Hoppas att ingen ser mig.

Passet var upplagt som en virtuell version av IM 70.3-banan som går på Mallorca. Många av medlemmarna i klubben kommer att åka ner till Mallis och köra träningsläger i början av maj och avsluta med att köra IM 70.3. Så dagens pass var lite av en försmak av detta läger. Tänk om man fick åka ändå. Det var hur som helst ett riktigt tufft pass och musiken var som sagt grymt bra. Nedvarvningslåten blev denna snygga cover:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar