måndag 21 februari 2011

Veckan som gick (v.07)

Veckan som gick innehöll många pass. Det började lite lugnt med att följde med Karin ut på lite gågg i måndags mest för som aktiv vila efter den tuffa helgen, sedan blev det siming/löpning/simning tisdag till torsdag följt av en välförtjänt vilodag på fredag. Lördagen körde igång med ett tre timmar långt spinningpass, dock missade jag första 20min, följt av 20min löpband. Söndagen började med 9,5km löpning runt sjöarna i det fantastiska vädret, sedan lunch följt av storstädning fram till simpasset med klubben. Simpasset var jag riktigt nöjd med då vi körde tränarledd teknikträning med Marcos.

Summering:

Simning, 3,5h fördelat på tre pass
Brick, 2h40min spinning + 20min löpband fördelat på ett pass
Löpning, 2h11min/22,5km fördelat på två pass
Gågg, 35min/4,5km fördelat på ett pass
Styrketräning, 30min

Reflektion:

Endast spinningpasset var riktigt tufft av dessa pass, så kanske kan denna vecka ändå räknas som lite återhämtningsvecka. Dock så var det ganska många pass och endast en dags vila. Veckan som kommer tänker jag köra lite färre pass, men jag hoppas få till något längre löppass då detta saknades denna vecka.

3 kommentarer:

  1. Efter 12h förra veckan så 0 denna vecka. Och vad händer, du springer NIOKOMMAFEM KILOMETER IGÅR?! WTF

    SvaraRadera
  2. Ja Mirre, det blev nog i mesta laget förra veckan :-)
    Visst är det härligt att vara så vild och galen att man kan hoppa över den där extrasvängen runt kvarteret för att få ihop TIOKOMMANOLL?

    SvaraRadera