måndag 14 februari 2011

Veckan som gick (v.06)


Veckan som gick var en aning märklig. Det började med en rejäl uppförsbacke då jag fick slita iväg mig själv till simningen, men avslutades med en riktig höjdare i form av Öfvre All In. Trots att det var kämpigt att ta sig till simpasset så kändes det ändå bra när jag väl kommit i bassängen och 17.05 på 800m måste jag vara ganska nöjd med. Onsdagspasset blev 19km tjatter med Miranda. Torsdagspasset blev återigen en positiv erfarenhet då jag förbättrat mina 200m-tider sedan förra testveckan för fyra veckor sedan. Sist men inte minst så avslutades den gångna veckan med 50km löpning i strålande solsken och trevligt sällskap då vi intog Öfvre Östermalms alla gator.

Summering:

Simning: 2h fördelat på två pass.
Löpning: 7h29min/69km fördelat på två pass.

Veckan som kommer är återhämtningsvecka vad gäller simning, så jag vet inte riktigt hur jag skall lägga upp den övriga träningen. Något löppass och troligen spinning på lördag räknar jag med. Men men, lite day by day.

2 kommentarer:

  1. Alltså jag får 19+50km till 69km. Men du räknar kanske på annat sätt ;)

    Så vi stod ut med varandra ca 12h denna vecka. 7h30min löpning + lördagens vapiano haha :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, och jag som retade dig för dina mattekunskaper. Där fick jag! Dock vill jag minnas att vi var på Vapiano på fredag och inte på lördag.

    SvaraRadera