lördag 5 februari 2011

Omvänt brick öppnar helgen

Pling pling!

Här sitter man med morgonkaffet i godan ro och känner lugnet inför dagens spinningpass som är några timmar bort. Då kommer ett SMS med en utmaning om att köra ett omvänt brickpass. Brickpass, för er som inte redan visste, är när man avslutar ett cykelpass med att springa några kilometer. Utmaningen består i att springa till Actic i Hammarby sjöstad och där köra 2 timmar spinning. Några korta tankar hann jag med, sedan svarar jag. "Ja, vafan det låter som en idé. När ses vi?"

Det ska bli intressant att se hur kroppen reagerar på en uppvärmning på 18-20km.

Jag vet inte varför, men jag tänker ofta på Ulf Lundells uppmaning; "Gå ut å va glad din jävel!"

Så, min uppmaning till er mina läsare kan inte bli annat än; Gå ut å var glad era jävlar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar