tisdag 8 februari 2011

Veckan som gick (v.05)

Veckan som gick kan delas upp i två delar. Måndag till fredag var relativt lugn med träning tisdag, onsdag och torsdag. Men helgen blev desto tuffare, kanske på gränsen till för tuff. Lördagen innehöll ett långt duathlonpass, dvs löpning/cykel/löpning, fördelat på 15km/2h/11km med en totaltid på 4h21min. Söndagen följde upp med 9km återhämtningslöpning, 30min coreträning, några timmar storstädning av lägenheten följt av simpass med klubben. Simpasset skulle innehålla en huvudserie med 12x200m aerob tröskel, men jag kände direkt att jag inte var förberedd. Redan på tredje 200-ingen var jag redo att ge upp, men jag höll ut till men då gav jag upp. Lite väl tuff helg må hända.

Summering:

Löpning: 24km/2h21min fördelat på två pass
Simning: 2h45min fördelat på tre pass
Duathlon: 15km/2h/11km på 4h21min
Styrka: 30min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar