torsdag 9 juni 2011

Vilken tajming!





Igår var det vila inplanerat, och väldigt passande hade Susanne och Miranda föreläsning på Alewalds. Susanne är sedan länge en etablerad föreläsare så henne hade jag förväntat mig mycket av, vilket hon såklart infriade. Miranda däremot var debutant, men det märktes det inte mycket av. Alla som någon gång träffat henne vet att hon gärna pratar, troligen den person jag känner som kan hålla igång flest samtal samtidigt. Miranda har helt klart förutsättningarna att bli en riktigt bra och uppskattad föreläsare.

Efter föreläsningarna gick de supernöjda tjejerna, Alex och jag till Bolero för en rejält sen middag. Men den var inte dessto mindre uppskattade och välbehövlig. Jag var i alla fall extremt hungrig. Som vanligt blev det en hel del skratt mellan tuggorna.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar