torsdag 16 juni 2011

Laddad för Vättern?

Jaha, hur känns det nu då? Är jag laddad för Vätternrundan? Jag vet inte, det rätta pirret pirret finns inte där. Men, det ska ändå bli skitskoj. Eller rättare sagt, det ska VERKLIGEN bli roligt den här gången. De andra gångerna har det ju mer varit under en viss press, då det handlat om en del av En Svensk Klassiker. Den här gången kommer jag mer se det som ett härligt långpass, ett ganska rejält långpass måhända. För ett år sedan var jag ju purfärsk bloggare, även om jag fortfarande känner mig som en nybörjare. Men gå gärna in och kolla in Uppladdningen och hur sedan själva Vätternrundan gick. Jag minns att jag hade skitkul när jag skrev inlägget om loppet i alla fall.

I år kommer det nog bli en del "livebloggande", med lite korta kommentarer om hur kaffet smakar, hur korven och moset i Jönköping smakar och hur lasagnen i Hjo smakar. Hoppas att jag kan hålla detta och att batteriet också kommer att hålla.

See you in Motala, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar