torsdag 30 juni 2011

Peace & Love?

Är det inte lite märkligt att det som rapporterats hittills från Borlänge är fylla, fulla häkten och våldtäkter? Det rimmar ju väldigt illa med namnet Peace & Love, eller det är ju raka motsatsen om man skall vara sån. Jag hade ingen koll på att det inte bara är en musikfestival utan att det även är debatter och föreläsningar i ämnet. Jag har varit väldigt sugen på att åka på festivalen, men det passar inte så bra in i min uppladdning för Järnmannen i Kalmar första helgen i augusti. Suget har ju inte blivit mindre av att en kollega åker upp i morgon bitti och de senaste dagarna har det varit en hel del prat, mer än vanligt faktiskt. Ett annat år kanske.

För en halvtimma sedan drog Fotrally igång, hoppas alla klarar sig med livet i behöll. Må bäste man eller kvinna vinna!

Själv så har jag kört ett kort men intensivt pass ikväll. Jag rullade bort mot Drottningholm och vid avfarten mot FRA så ökade jag tempot i lite drygt åtta minuter, vilket motsvarar 34km/h, då jag var tillbaka ute på cykelbanan igen. Sedan rullvilade jag tillbaka och körde samma sväng igen två gånger. Skönt att få trycka på lite, jag behöver definitivt köra dessa intervaller oftare.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar