tisdag 7 december 2010

Veckan som gick (v.48)


Runner´s Five innan Tomtetåget.
 Veckan som gick var definitivt en riktig toppenvecka. Jag fick ihop fyra pass, men höjdpunkten var absolut lördagens Tomtetåg. Det kommer ni att få läsa mer om. Jajamän!

Löpning - Två pass på totalt 427min/68,1km
Simning - Två pass 140min

Summering: Okej, träningsmässigt var det kanske inte någon större vecka men upplevelsemässigt definitivt. Snölöpning i onsdags och Tomtetåget i lördags var snarare nedbrytande än uppbyggande, men så fantastiskt roligt. Veckan som kommer, som egentligen redan startat, blir lite mer vanlig träning. Ett löppass redan avverkat och två till inplanerade, utöver det blir det fyra simpass. Med tanke på att det blir julfest imorgon så kommer helgen att bli riktigt tuff, så jag får tänka på det gamla uttrycket "When the going gets tough, the tough gets going".

Nu kör vi!

8 kommentarer:

  1. Tycker att ditt hopp ser lite stelt ut Thomas! Vi skulle ha tagit bilden efter dansandet istället då du var uppmjukad i kroppen! ;) hehe...

    SvaraRadera
  2. Ja Erica, och då ser det nog bättre ut än det kändes ändå :-)
    En bild från dansgolvet skulle helt klart sett bättre ut, tycker att jag gjorde bra ifrån mig där, haha

    SvaraRadera
  3. Du var ju kung på dansgolvet! Speciellt till "waka waka" dansen! =) Måste ju upplevas snart igen tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Åh, man tackar! Wacka wacka är mitt starkaste kort, eller inte :-) Dansmara i Linköping kanske?

    SvaraRadera
  5. Riktigt kul grej de där med tomtetåget och jag blir sugen på att delta i något av de kommande :)
    Extra kul att ni var ett gäng som bloggade om händelsen. Jag har märkligt nog börjat följa alla era bloggar från runners five och det har skett helt slumpartat vilket även det blev extra kul. Helt plötsligt kommer det en bild på en annan bloggare i den första bloggarens blogg, världen är liten antar jag :D

    SvaraRadera
  6. JAAA!!! Dansmara i Linkan, vilken bra idé!! Sen kör vi karaokerace i Stockholm ;)!

    SvaraRadera
  7. Bra distanssnitt per pass på den veckan, keep it up :)

    SvaraRadera
  8. Tyvärr Daniel, veckans längst kommer inte ens upp i förra veckans snitt :-)

    SvaraRadera