måndag 7 januari 2013

Ett första steg

Jag går och bär på en liten dröm om att jobba med träning på något sätt, exempelvis inom löpning. Det som lockar mig är att dela med mig av mina kunskaper och att få hjälpa andra att utvecklas och att nå sina mål.

Nu har jag tagit ett litet steg i den riktningen i och med att jag de kommande 7-8 månaderna skall hjälpa en vän att lägga upp ett träningsprogram. Då vi tidigare jobbat tillsammans så har vi såklart pratat en hel del om träning på luncher etc. På något vis har hon blivit nyfiken på triathlon, så ett av målen är att göra en triathlon till sommaren. Det andra målet är att springa Lidingö halvlopp. Ikväll har jag skickat första veckans program och det ska bli grymt intressant att få följa med på resan mot dessa två mål.

4 kommentarer:

  1. I know the feeling. Det är så grymt kul att hjälpa andra :)

    SvaraRadera
  2. Faan va roligt Thomas :) stort grattis!!!!!

    SvaraRadera
  3. Tackar!
    Det ska som sagt bli grymt intressant att följa henne.

    SvaraRadera