onsdag 30 januari 2013

Tungt och lugnt

Som återhämtning från gårdagens tuffa löppass stod idag ett lättare distanspass på schemat. För enkelhetens skull så tog jag en sväng runt sjöarna, otippat. Men idag var jag lite crazy och tog två svängar runt Lötsjön, oftast brukar jag ju ta fler varv runt Råstasjön ifall det behövs. Benen kändes förvånandsvärt pigga och rappa, kanske var det simningen igår kväll som skyndade på återhämtningen.

Innan löppasset hade jag först kört ett pass i gymmet, jag tror att jag behöver lägga på mig lite muskler på överkroppen inför Ö till Ö. Annars är det ju aldrig fel med lite skärgårdsmuskler. Denna träning gick dock lite tyngre än löpningen, kanske berodde även det på gårdagens simning. Men, ett bonuspass sitter ju aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar