fredag 4 januari 2013

Inte mycket!

Det finns inte så mycket att säga om dagens träning. 10km som gav lite volym till samlingen, och kanske någon liten mitokondrie. Och kanske att "stigen" över golfängarna var gropig och isig i en obehaglig blandning, kanske höll jag på att stå på öronen tio gånger. Sedan mötte jag glada Mia, men det är väl bara jag som gladdes åt det. Eventuellt Mia då.

Nämnda Mia bjuder dock på middag ikväll. Jag misstänker en hämndaktion för min frånvaro på nyårsafton, de har väl inte glömt det. Straffet som Mårten utlovat är bävergäll, och jag är inte riktigt sugen ikväll. Men kanske är det vad jag skulle behöva.

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju tyvärr ingen Bäver men vi bestämde ju downhillcykling i Åre så det blev alltid nåt viktigt gjort. Bäver blir det efter Sthlm maraton:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns mycket att se fram emot i år alltså, och sedan kör vi Vasaloppet 2014 ;-)

      Radera