torsdag 24 januari 2013

Ikväll smäller det!

Precis!

Ikväll får vi reda på ifall det blir någon plats i Ö till Ö, eller inte. Lottningen skall tydligen visas här, och börjar kl 19. Ja, det är väl bara att hålla alla möjliga tummar som finns. Kommer vi med är det bara att börja träna på allvar.

Apropå träning, efter helgen fick jag ett irriterande litet bakslag på förra veckans förkylning som hållit mig från det. Mia messade och frågade ifall jag mörkade på Funbeat, men så är alltså inte fallet. Men det var en rolig fråga. Nu har jag i alla fall provsprungit lite på löpbandet, det vore ju synd att utmana luftrören med kalluft ifall jag inte är tillräckligt frisk för att börja träna igen. Varför kan man inte bara fråga kroppen ifall det är okej?

Så nu är det dubbel spänning ikväll. Jag funderar hårt på att baka semlor ifall det skall firas,annars kan jag alltid tröstäta upp dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar