måndag 28 januari 2013

Nya tag!

Kroppen svarade bra på gårdagens långpass, så jag tror verkligen att förkylningen är borta. För att fira det så körde jag ett pass för strandmusklerna, eller jag skall kanske kalla dom skärgårdsmuskler istället, på gymmet idag.

Jag har också tagit ett nytt grepp om surdegen, som ju gick helt värdelöst sist. Men skam den som ger sig.

Ny vecka och nya möjligheter, helt klart. På lördag är det ny testdag ute på Bosön och då skall Rasmus Henning, nordens bäste långdistanstriathlet genom tiderna, föreläsa. Det ska bli riktigt intressant. Ja, hela dagen lär bli intressant.

4 kommentarer:

  1. Du är för härlig med dina takter i köket!

    SvaraRadera
  2. Då ses vi på lördag!
    Men vi har nog lite olika aktiviteter på Bosön...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Ska vi köra Coopertest ihop? :)

      Radera
    2. Nja, det blir mest fallskärmsprylar för min del. Skönt att ha nåt att skylla på:-)

      Radera