söndag 28 oktober 2012

Vintern är invigd!



Nej då, ingen av oss glömde att vi gick över till vintertid inatt. Eller till normaltid som jag tror att det egentligen heter.

Jag bestämde mig först på morgonen att jag skulle hänga på Mattias och några andra klubbkompisar på långpasset. Egentligen tänkte jag köra extremen i Ursvik, men ett lugnt långpass med trevligt sällskap lockade mer än ett hårt pass på egen hand. Spinningen igår var ju inte direkt bästa uppladdningen för ett hårt pass idag.

Men vilket bra beslut det blev. 20km med kanontrevligt sällskap med intressanta diskussioner, om bland annat genaration X, i superskönt väder och fina omgivningar.



Efter det gemensamma passet kryddade jag till dagen med en extra femma i Hellasspåren, egot behövde visst få sitt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar