onsdag 10 oktober 2012

Spinningpremiär

Jag rider på vågen. Vågen av nystarter. Igår var det simning och idag spinning. Precis som simningen igår var det ett rejält tufft pass som Pål hade satt ihop, första timmen var det två backar om 20 respektive 30 minuter och sista halvtimmen blev det intervaller.

Roligast med passet var annars Ulriks fråga om jag var törstig, eftersom jag hade två flaskor vatten. Min replik var jag rätt nöjd med också, då jag frågade ifall han hade saft med sig. Han hade köpt den lite mindre läskiga Powerade som är gul, inte den vidriga blå varianten. Sedan fyllde jag på med frågor om bullar och kakor. Sedan dog det.

Räckte mitt vatten? Jo rå, precis. Räckte Ulriks saft? Nä, han fick fylla på med vatten. Stackare! :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Du är både rutinerad och rolig du:)
    Starkt jobbat på cykeln förresten!

    SvaraRadera