lördag 27 oktober 2012

Yes, där satt den!

Vilken start på dagen!

Det var faktiskt med ett visst mått av osäkerhet som jag åkte till spinningen idag, men osäkerheten byttes snabbt till ett leende när jag kände att kroppen svarade som jag hoppats på.

Aaron hade satt ihop ett riktigt tufft och bra pass med grymt bra musik. Aarons sätt att leda passen gör att man verkligen tar ut sig max, nästan utan att man märker det. Till slut hänger man bara där över styret utan att riktigt förstå varför. Då fick vi trots allt en varning innan avslutningen att om vi körde all out så ska vi inte räkna med att kunna köra hårt igen på en par dagar. Jag fick en känsla av att ingen lämnade något kvar i salen. Aaron själv var lite förvånad över att alla var kvar hela passet, och jag kände mig rejält träffad efter förra veckans debacle.

Efter två timmar med backar, raksträckor och tabator satt det fint med en halvtimma på löpbandet. För att inte tala om bastun efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar