onsdag 24 oktober 2012

Lysande?




Nja, inte direkt.

Bilderna tagna vid Råstasjön ikväll.

När min vän Mia gjorde sin samhällsplikt och meddelade Solna Stad att alla lampor runt Råstasjön inte fungerade så ifrågasatte Vattenfall henne. De påstår sig varit ute och kollat men enligt dem så är allt ok.

Jag stoppade två kvinnor och hörde mig för vad de tyckte, föga förvånande så höll de med mig om att de lampor jag pekade på sällan eller aldrig fungerar. De påpekade också att de känner sig otrygga att som kvinnor gå runt Råstasjön, speciellt om inte belysningen fungerar.

En kollega berättade också att hon inte går där när det är mörkt.

Hur tycker ni att det ser ut?

Är ni nöjda som det är så strunta i att mejla magnus.abrahamsson@vattenfall.se och säg er mening.

Jag tänker mejla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar