söndag 4 augusti 2013

Till slut så...



Gårdagen började på bästa sätt. Ett gäng glada simmare på en brygga vid Hellasgården. Ett gäng glada simmare och en arg boxare, eller så var hon kanske också glad. Men hon ser lite arg ut. Ett tag stod jag inom en snabb jabbs avstånd, men bara ett litet tag. Å andra sidan har jag ju tagit en boxningslektion av Åsa Sandell, så jag skulle nog kunnat försvara mig på ett nobelt sätt. Vem hon var? Mikaela Laurén

När simningen väl kom igång så började vi med att simma på varandras fötter, eller drafta som det heter. Det ska vara sjukt effektivt, men det vill till att man lär sig tekniken. Och att man hittar bra fötter. Sedan körde vi lite överfartssimning och blindsimning, avslutade gjorde vi med att simma medley.

Gårdagen avslutades också på bästa sätt, nämligen grillpicknick med Hanna, Hanna och Krister. Krister hade snott ihop en äppelkaka, så min dagliga ranson av efterrätt blev tillgodosedd.

Nu ska jag iväg och åka lite rullskidor, får se om något finns kvar från Jämtlandsveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar