tisdag 20 augusti 2013

Heldag med jobbet

Idag har jag hängt med kollegor hela dagen, lite drygt.

Det började med att jag mötte upp Linnea och Anna innan jobbet för att träna tillsammans, intervalltisdag ni vet. Vi joggade ner till Djurgårdsbrunnsviken och sprang 3x5min med 3min vila. För att vara samlade så körde vi vändpunkt efter ca 2,5min. Jag fick några sekunders lucka på de andra vilket gjorde att jag fick jaga dom från vändpunkten och in, det passade mig jättebra. Tempona på mina intervaller var 3:52 / 3:43 / 3:44min/km och pulsen gick upp till 88 / 90 / 92% av max. Vi tog alla ut oss maximalt på sista intervallen, så jag undrar vad de andra hade för puls. Troligen högre än jag.



Efter jobbet firade vi av Anna som idag gjorde sista dagen på Löplabbet. Mycket trevligt och mycket gott. Förhoppningsvis ganska wellness också, eller vad tror du Lina?

Av någon anledning så passade jag inte på att äta efterrätt ute, så för att hålla i streaken så blev det kladdkaka när jag kom hem. Inte det sämsta det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar