söndag 4 augusti 2013

Dåligt rull!

Det är ett välkänt faktum att mina rullskidor har dåligt rull. För någon vecka sedan blev jag uppmärksammad om det av ett par herrar som lätt rullade om mig. Idag fick jag ytterligare bevis på det.

Hittills har jag harvat på ensam på mina rullskidpass, men idag fick jag sällskap av Hanna. Eller om det var hon som fick med mig. Lite oklart. Hur som så fick jag kämpa på rejält för att hålla samma fart som henne, och då ska man ha i åtanke att hon i stort sett åkte med en stav. Men jag fick mig i alla fall ett riktigt bra pass, 12km stakning. Passet avslutades med lite bad innan vi teamade ihop med Krister och c/o på Äppelfabriken, de cyklade ut dit.

På eftermiddagen satt jag mig i Marabouparken och läste boken nedan. Tanken var att jag skulle ge mig ut och springa, men jag fastnade i boken. Nu är väl den stora frågan om jag kommer att bli vegan, jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar