måndag 2 januari 2012

Utmaningen dag två - Tuff start!

Ja, jag har verkligen fått en tuff start på Utmaningen. Medans jag låg i soffan och kollade in Vinterstudion igår eftermiddag var min kombattant ute och trampade cykel i snålblåsten på Visingsö. Tufft att cykla på nyårsdagen, i dubbel bemärkelse. Minst! Visst, jag klämde in lite gymcykel och styrka på kvällskvisten men jag lämnade direkt ett försprång på 2,5 timme. Inte bra!

Idag knappade jag dock in lite grann, med betoning på lite. Ynka åtta minuter eller så. Well well. Jag misstänker att det kommer att gå fram och tillbaka den kommande månaden, men tillslut tänker jag ändå stå där som segrare. Bara så att ni vet!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vi får väl se hur det blir med den saken Thomas.
    Jag tror på dig i alla lägen, det vet du.
    Men den här gången kan du faktiskt ha fel ;-)
    Jag hoppas det i alla fall :-)

    SvaraRadera