söndag 1 januari 2012

God fortsättning!





Efter en synnerligen trevlig nyårsafton med supertrevligt sällskap, supergod mat och dryck körde jag igång träningsåret 2012. Det satt verkligen långt inne innan jag bestämde mig, men när jag väl gjort så vid halvsjutiden gick jag ner i gymmet för att bränna av ett lättare cykelpass följt av ett styrkepass. Att träna dagen efter är ju lite omstritt, men jag tänker att tar man det bara lugnt så borde det funka.

Veckan som gick v52

Simning - 1h45min
Cykel - 2h10min
Löpning - 4h10min
Styrka - 30min

Nu är det nya träningsåret officiellt igång och jag hoppas att alla ser lika mycket fram emot det som jag. Och att januari blir en riktig toppenmånad förstås, utmaningen är ju nu också igång.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar